dimecres, 4 de maig del 2016

M'AGRADA COM ETS

M'agrada molt com escriu.
És molt amable
M'agraden els seus cabells i també la seva roba i ses seves sabates.
És molt riallera
És bona companya de taula
M'agrada el seu rellotge
Es molt bona amiga
És molt bona filla de cosina
Em fa gràcia quan esta empagueida perque es posa vermella com un tomatic.
Balla molt bé.
Patina molt bé.
És molt guapa
Dibuixa i pinta molt bé
Fa molt bé el ball que hem preparat per la vetlada de colònies.
M'agraden els seus ulls.
Fa sa lletra molt bé. 
És molt rapida fent ses fitxes i ses feines i les fa molt bé.
M'agrada quan riu.
Llegeix molt bé
M'agraden els dibuixos que fa
Juga molt bé a basquet i a balon tiro
Fa molt bé sa lletra d'imprenta
Júlia ens agrada molt com ets!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada