divendres, 20 de maig del 2016

M'AGRADA COM ETS!!!


M'agraden molt les seves ulleres, esta molt guapa.
M'agrada sa seva roba, sabates i sa barcerola!!
És sa meva millor amiga.
M'agraden els flocs que du!!
M'agraden els seus cabells.
M'agrada com és perque es molt bona amiga i comparteix les coses.
És molt rapida i juga molt bé a balontiro.
És molt guapa.
És molt bona companya de taula
Corre molt rapid
És molt amable
Pinta i dibuixa molt bé
M'agrada molt sa seva manera de rallar.
És riallera.
Tira molt bé sa baldufa.
M'agraden els seus ulls.
Escriu molt bé, perque fa sa lletra petita.
És molt bona filla de cosina.
Té unes ungles molt guapes.
És molt simpatica
M'agrada sa cara que posa quan no enten una cosa.
Paula ens agrada molt com ets!!!




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada